.

Just det ja. Jag tränade ju också igår ( jävlar va det ältas i denhär bloggen egentligen men de e nog kul).
Eftersom att bea redan har gjort en VÄLDIGT ingående beskrivning av banan så kan ju jag hoppa dirrekt till hur det gick. Det gick som det gör när jag inte ser några avsprångspunkter.
här har vi ett fint exempel från Södertörn lite tidigare i år.
I don´t blame him. Eller okej på södertörn va det inte för att jag la honnom fel men endå.
För såhär är det med lille Orchid han hoppar inte om inte jag hoppar. Så som jag ser det så HATAR jag när man skyller saker & ting på hästen för den gör oftast så gott den kan.
Så det är MITT ansvar att ta oss TILL hindret & det är Extra som tar oss ÖVER (något som han altid gör med bravur om jag gör rätt först).
Om jag gör så vi kommer kaoz på ett hinder så räddar han mig ibland. Något som jag närstan blir ledsen när han gör lille snuteputten ska intebehöva hoppa ur de lägena. För att jag ska ge han rätt förutsättningar och igår gjorde jag inte det & då är det ca 50% changs att hanna landar på marken. Jag varnar er hans turbovändnngar i 180 är livsfarliga!:P
Summan av kardemumman var att de va en (jag skulle kunna säga misslyckad) men ja gillar att vara positiv & tänka frammåt så jag vet nu exakt vad jag behöver träna på nu under vintern. Och det är inga så kallade MSV banor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0