.

Taggen är äntligen klippt !
Nu kommer jag upp med ett lite sent inlägg för han klipptes faktiskt förra veckan.
Men bättre sent än aldrig??
Ska fota honom också någon dag så ni får se hur det blev.
Jag har aaaldrig klippt en häst förut. För det första har jag ingen klippmaskin och för det andra tycker jag att det är läskigt ifall det skulle bli fult (a). Så veronica (http://www.vsimberg.devote.se/) Fick klippa min häst!
Vilket hon gjorde hur bra som helst. Han blev av med allt förutom LIIIITE päls i ansiktet ! :D


Så fick taggen bli klippt:
                                                          

Anledningen att han klipps så är för att han är snäll att klippa, och blir så himla pälsig annars.
Och så är inte jag så stort fan av andra klippningar ex :

           Spårklippning:                            

          Filtklippning:                                     

          Symbolklippning:                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0