från natt till dag

för några veckor sen satt jag och funderade på att flytta till Los Angeles ett tag och satsa på en annan dröm än ponny SM i hoppning. jag var så trött på skolan och tyckte inte att det gick framåt i ridningen.
jag fick mig en liten tankeställare dock när hästen blev helt återställd efter att ha varit trött i ena bakknät och några veckor senare var påväg till helsingborg. jag insåg liksom att även fast jag har tagit det väldigt lugnt med att gå för fort upp i klasserna med min ponny så har jag lyckats gå från LD till LA på ungefär ett halvår. och dessutom så var hon så jävla fin när hon var helt fräsch i bakknät igen så jag bestämde mig för att ta nya tag o satsa järnet.
nästa vecka är vi påväg ner till vårat första nationella meeting och jag har inte ens haft hästen i ett år. dessutom är det min första egna häst så jag är ganska nöjd med vad vi har lyckats med. så just nu känner jag mig bara så sjukt taggad på ridningen. det ska bli så jävla roligt i grevagården ni fattar inte ens!! :)

det är bara så sjukt vad saker o ting kan skifta från en dag till en annan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0