gokväll alleman!

sitter för tillfället hemma hos bea o har precis kollat två beckfilmer o käkad chips o ostbågar. standard ;)
hästen fick vila idag efter att ha gått huuur bra som helst två dagar i rad. i morron blir det ridhus sen är det bara att kötta på med hårdtrimningen fram tills meetinget nästa vecka! :) så får hon ta det lite lugnt och bara skritta o jogga samma dag som vi åker och samla alla krafterna igen så tror jag att hon kommer att vara skitfin nere i grevagården!
jag planerar att nolla minst två av mina 3 LAer, för gör jag det så är jag kvalad MSV B och blir därmed jordens lyckligaste! :D
så nu är det hårdtrimning på schemat sen kör vi så det ryker nere i grevagården!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0