I Have A Dream

Nu sitter jag lite här och filar på upplägget främst nu dessa två kommande månaderna. Extra behöver ta det lungt men han kan inte vila mer än två dagar i rad. Han behöver chilla lite med hoppningen men han kan inte se en bom alls på mer än två veckor. pricken över Iet är ju att jag reser bort en vecka över julen (jag hade gärna tagit med Extra på solsemester men de kan bli en aning svårt).
Svår nöt att knäcka detdär men den lilla planen jag har är:
Ta det lungt nu fram tills nyår. Med det menar jag att jag fortfarande ska rida men inte megahårt mäst rida ut i skogen. Sedan får han en jättelugn vecka när jag är borta.
När jag kommer hem sedan så köttar vi på hela nyårsveckan. Sen hoppas jag att jag kan tvinga någon av mina päron där att vi kan åka till Bästa Katarina Aggring och träna!
Derssyrträning i mängder ska även planeras in här för v3 gör vi sessongsdebuten & då i dressyr!

Kommentarer
Postat av: malin

hanna!! lägg upp bilder på stallet där du står nu!! :D <3

2011-12-02 @ 18:39:50
URL: http://icelandicshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

mest*

säsongsdebut*

2011-12-03 @ 15:14:35
Postat av: Broooo

Vem är idioten som klankar ner på min brors stavning?!? Sluta lek svenska akademins ordbok! Bög.

2011-12-09 @ 23:09:59
URL: http://Sofieiendiskmaskin.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0