IM BACK!

har som ni har märkt inte bloggat på alldeles för länge. jag har mina anledningar men det ska inte hända igen så jag är tillbaks för att stanna...hah ;)
Jag tänkte göra ett inlägg om hur det gick nere i grevagården! :D Kom hem därifrån med en till LA nolla (har två sammanlagt nu) och två LA med ett pet. Jag skulle gärna ta på mig att hon rev men jag kan tyvärr inte göra det då det båda gångerna handlade om att hon var nonchalant. Jag gav henne alla förutsättningar för att hon inte skulle riva men hade otur båda gångerna så bommen rullade ner när jag kommit typ 10 meter efter hindret. Hon är mer uppmärksam i LA än i LB i alla fall men jag tror att hon blir ännu bättre i Msv.
Vi slutade i alla fall med en nollrunda andra dagen och en femte placering tredje dagen :D
har bara film från de två sista dagarna tyvärr,men det är i alla fall nått:))
min ponny e bäst i hela världen.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad kul att se din ponny! Fick nyligen veta att Tainted Love är halvsyskon med min c ponny! :)

2012-03-03 @ 22:49:42
URL: http://paulinamolander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0