RESULTAT !

Förlåt för otroligt dålig uppdatering... har varit väldigt mycket häst o plugg för mig.

Jag och Carro åkte som sagt till Grevagården. Tror att vi båda är överrens om att det var det bästa meetinget både resultatmässigt och anordnat.


Torsdag.. Mamma, jag och Taggen åkte ifrån stallet vid 2 tiden. Vi var framme runt 7.. Och såg all snö som hade lagt sig ... KUL. Taggen var inte broddad... så pga halkan kunde jag inte gå med han alls efter 5 h transportresa...Vilket märktes dagen efter.

Fredagens klasser var inte bra... näst intill katastrof i LA:n..
Han kändes jättestel och spänd... vilket resulterade i 4 fel i LB och 16 fel i LA :O...

Efteråt skrittade jag honom i typ 50 min för då hade vi broddat på..(Carro kom med våra broddar).
Och det var stor skillnad dagen efter.

Lördagens klasser var KLOCKRENA, världens bästa Taggen var felfri i båda och nollade sin första LA och blev placerad nationellt!

Så i slutändan blev det lyckat! :D


7
Stina FriggerdalBorås FK
Lidens Lavendel RC 1175Dale Haze - Brantstorps BellGun-Britt Filipsson, FalköpingStina Friggerdal 175 0 53.14 0 35.25
Ej placerade
8
Tove GejervallGrevagårdens RF
Munsboro ClobieOkänd - OkändImp IrlandTove Gejervall   0 58.56 0 36.20
9
Beatrice MalmborgJump Club RSF
Munsboro ThorntonOkänd - OkändImp IrlandBeatrice Malmborg   0 52.94 0 37.24




 
10
Hanna GustafssonSkogslottens RF
Munsboro FingletonOkänd - OkändImp IrlandJeanette Gustafsson 175 0 53.80
11
Viggo BjörklundGärds RF
Calinka IIISambesi - Windsor NSieg Andreasfamiljen Björklund 175 0 56.34
12
Beatrice MalmborgJump Club RSF
Munsboro ThorntonOkänd - OkändImp IrlandBeatrice Malmborg 175 0 56.39
Ej placerade
13
Julia FredholmHelsingborgs FRK
M & M Svarte PetterGun´s FirecrackerM HolménJulia Fredholm   0 56.63



                                                                           FILM:
            


Kommentarer
Postat av: ida

såg jättefint ut :) men skulle du inte hoppa på söndagen också?

2011-12-15 @ 22:01:10
URL: http://teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0