TT är bäst

jag måste bara göra ett inlägg tillägnat min fina fina ponny.
även fast jag ibland önskar att hon kunde vara lite lugnare eller lite stabilare eller vad det nu är jag brukar klaga på så vet jag alltid i slutet av dagen att jag inte kunde ha fått en bättre ponny. hon har både all världens kapacitet men är även så bra i psyket och är så himla lojal mot mig. hon försöker alltid alltid sitt bästa och skulle gå genom eld om jag bad henne.
TT är min lilla pärla och jag gör verkligen allt för att hon ska ha det så bra som möjligt. Hon förtjänar bara det bästa så mycket som hon ställer upp för mig.
jag älskar dig TT :)


TT o mamma:


älskar dig mest lotta, vi ska ha så himla kul nu sista året tillsammans!! :) <3





Kommentarer
Postat av: jasmine

Heey, jasse här! skaru inte ha kvar tt?? äre för att du fyller 18? isåfall hur mycket ska ni sälja henne för?? jag är bara lite nyfiken!:)

Kram jasse!:)



till Carro.

2012-05-05 @ 09:57:31
URL: http://jassehaggberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0