asså mother **#&()=!=

jag åker till helsingborg i morgon (snarare idag) och jag är så sjukt nervös. det kom nu på kvällen och det är riktigt obehagligt att vara såhär nervös haha jag är typ rädd. det är ju ingen stor tävling egentligen men för mig är den fan stor. det är min första final jag är med i, och min första cup för den delen också haha!
(bild från våran vinst i första kvalet)
min hjärna vill automatiskt ställa in sig på att jag ska rida så vackert som möjligt bara för att det är stilbedömning men jag vill inte tänka på att jag ska rida vackert för då blir jag lite passiv. Jag ska verkligen försöka radera bort dom där finridnings tankarna från mina hjärnceller så blir det nog bra. jag måste bara tänka på att rida noggrant och aktivt för det är då det går bra. och de gångerna jag rider som jag vill rida tänker jag oftast inte alls haha! dessa tankar asså..dom förstör jöh.
vi lämnar stallet vid typ nio i morgon bitti o beräknar att vara framme vid typ 5-6 på eftermiddagen. 8-9 timmar borde det ta med matpaus för hästen o för oss vanliga homosapiens som sitter fram i bilen.
jag ska försöka blogga i morgon bitti också och lägger in några tidsinställda så ni inte är helt utan uppdatering i fyra dagar liksom, det vore ju kaos...
tills dess, ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0