Glad häst, glad Hanna men gladast är pappa!

Detta borde ha kommit upp på här igår men smart som jag är så glömmde jag datan i stallet .
Aja igår eftremiddag så begav sig jag och Extra till Farsta ryttarvänners dressyrtävling sör att stara vår 3e dressyrtävling och den första på över ett år. Jag gillar att sessongsdebutera på årets sista tävling- standard såklart.
I alla fall programmet va LC:1 och vi hade vell inga jättehöga förväntningar efter som att Extra är som han är inne på tävlingsbanan= död och knäpp= ovillig ponny.
Hur som helst trotts småmissar överallt en DUNDER miss på ökningen (resulterade i en 4a på de momentet heh) så lyckades vi skrapa ihop 61, nåntingnånting % och de räckte till en 5e plats. woopwooop.
Kanske är det dax att byta gren? 3 dressyrstarter & 2 placeringar (3a & 5a). Xantal hopptävlingar & knappt nollrundor? Jomen de går bra nu kompis!
Nämen titta! Jag lyckades gräva fram en bild från våran första dressyrtävling nämnligen från första omgången av div3 våren 2010 om jag inte har helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0