godmorgon gott dolk...

jag ser nu att jag råkade skriva dolk istället för folk i rubriken men jag orkar inte ändra det... höhö O:)
anywaysss, bea har över telefon dragit upp mig ur min underbart underbara säng för att vi ska åka och rida nu på morgonen. och NEJ jag skolkar inte från skolan, jag bara missar lektionen helt enkelt. skolka är inte bra så det hoppas jag verkligen att ingen gör :)
vi tänkte rida en sväng i ridhuset och jag ska se till att rida igenom mig häst inför helgens meeting i helsingborg, som förövrigt ska bli så hiiiimla kuuuuuuul :D det viktiga är inte resultatet utan jag satsar på att ha BEEEEP kul och få en bra känsla. kommer jag till finalens final så blir jag överlycklig men det är inget krav jag har på mig själv för jag vet att det är många duktiga som ska vara med.
tänkte först beskriva med ord hur taggade jag och tainted är men hittade två bilder som beskriver even better...
TT taggar till:
caroline gör detsamma:
bjussar på dom gobitarna.
ha en bra dag, CIAO så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0