IF- Innarkorderingsfritt all day

Nu ska jag snart traska till tuben & åka till stallet lär vel vara där om ca 15-20 min. Så skönt att stallet numera ligger såpass nära. I alla fall meningen med detta inlägget var att jag skulleberätta att idag ska ja vara totally alone i stallet. Något som inte händer så ofta, det är ju iof väldigt trevligt me company av Bea, carro & ibland Bella men ibland är det så skönt att bara vara lite ensam. Nån som känner lika eller är jag ett konstant missfoster?
Carro åkte nänmligen till Helsingborg innan i dag, trevlig resa btw!
Bea den jäkeln satsar på skolan så hon sitter i detta nu med en privatlärare & pluggar matte, have fun.
Jag däremot ska pyssla runt i stallet för idag har jag nämnligen två ponnysar som ska fixas & ridas.
Första ska jag rida lite på Taggen så han blir av med lite överskottsenergi sedan ska jag trimma dressyrprogram på Extra varför får ni veta nån annan gång , heheh
Den där Taggen är en riktigt fin ponny han. Dock så känns han lite som en älg om man gämför me lilla Konny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0