På torsdag morgon bär det av till....

Hälsingborgs Fältrittklubb!! :D
Det är nämligen så att jag har lyckats kvala till finalen av Mountain Horse Ponny Cup 2011, som går i samband med inomhus SM i Helsingborg!
Man kvalar till cup finalen såhär;
det är två kval, som båda rids i stilbedömning. de ekipagen i varje distrikt och kategori som får högst stilpoäng går vidare till cupfinalen nere på ponny SM (cupen går dock i LB). i mitt distrikt (sörmland) var det två ponnyer i kategori C som gick vidare till finalen. alltså jag och en till. simple as that :) jag blev by the way SJUKT förvånad både första kvalet där jag lyckades vinna och andra kvalet där jag kom tvåa. fattade ingenting.
Men nu är jag i alla fall SJUUUKT taggad att åka på torsdag! kommer bli en 8 timmar lång bilresa men det är det f*n ta mig värt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0