Payback will come and bit you in your thigt litle ass.

Jo detta ska ju vara en hästblogg, men jag lägger upp en bild på en häst i slutet så nlir det nog bra endå.
Ingen kan ju ha missat den otroligt charmiga videon carro la upp på mig innan. Det är bara att erkänna dirrekt jag är både tondöv & totalt taktlös, thats life.
Hur som hällst va ju det lite att kasta sten i glashus för även den söta lilla carro har lik o garderoben, dundun.
Så här har du carro, in your face!

Jag lovade ju även en bild på en häst och detta är inte vilken häst som helst utan min lilla fisfjärt till ponny nämnligen Ponnyn Konny i egen hög (läs låg) persson

Kommentarer
Postat av: malin

HANNA!!!

Jag visste inte att du bloggade, roligt! :D <3

2011-11-09 @ 13:46:18
URL: http://icelandicshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0