Premiär

Nu när jag ligger här i soffan som jag fortfarande gör sedan förra inlägget. Om det är möjligt har jag gått ner mig ännu djupare i pachornas träsk genom att ha tagit på min univärsums fulaste tjocktröja. Om ni enns vågar föreställa er! Det är nämnligen mammas favorit tröja sen början av 90talet typ. Den var en gång i tiden svart nu skulle jag säga att den är grå i riktig gubbmodell. Aja jag har aldrig kallat mig fashonista, man ska inte kalla sig saker man inte kan uppnå (lär dej det!).

Tillbaka till saken, kollade runt lite på youtube och kom på att Bea inte laggt ut filmen från senaste Thomasträningen på Fornboda. Bakläxa till henne, bulltjuvenbea! heh
Här kommer den i alla fall
Eventuell kritig hänvisas till kommentarsfältet för jag gillar inte folk som sitter hemma i stugorna & snackar skit. Man ska stå för sina åsikter (fet moralkaka där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0