Underbara Orchid

Jag känner mig lite översentimental såhär på Måndagskvällen, lite lätt söndagsångest känns det som (kanske för att jag har tagit en 5dagars helg denna veckan). I alla fall så sitter jag och kollar igenom filmer från denna höstens tävlingar. Fyfan vad han kan & har lätt för sig lilla Extra. Nu är det en tävling kvar & jag vill ta vinteruppehåll med en bra kännsla & INTE på samma sätt som vi avslutade våren i Mälarhöjden med kass känsla ovillig ponny =utesluten i sista klassen inför sommaren, gissa om jag grubblade över det.
Hur som filmer kanske kommer en annan dag men nu kan ni i alla fall få lite bilder på fina moments.
Ökningen i helgen började ju bra i alla fall.
Roo första tävlingen efter sommaren, klockrent 0+0
Tre bilder från Sorunda LC+5 kanske sässongens sämsta runda men samtidigt där han drog på med klockrena språng som han aldrig gjort på tävling innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0