Heby RF

Första starten 2012 ! :D

Jag åkte till Heby den 11/2 (tror jag det var).
Jag red LB och LA.

LB: Taggen hade hoppat och studsat som bara den på framridningen, och jag var nervös för att han var så taggad.. Hans om brukar vara så lugn.
Jag kommer in på banan, och han är hur snäll som helst joggar runt honom lite innan startsignalen. Dock lyckades jag inte få honom så bra mellan hand och skänkel men han var skitfin :)
Blev felfri och placerad (Bra start på året).

LA: Taggisen var underbar, han var skitpigg och lycklig på framhoppningen. När jag kommer in på banan lyckas jag få honom mellan hand och skänkel och med bra tryck i galoppen. Dock gjorde jag två missar..
In till kombinationen lättade jag lite före hindret och då rev han i bak på A hindret. Sen gjorde jag en miss när jag skulle svänga upp på näst sista hindret.. Glömde vägen efter 7:an och svängde bara... då kom 8:an upp för plötsligt och jag hade inget tryck så taggen var inte med på att han skulle hoppa.
Men utöver det var det min bästa LA någonsin :)

Film:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0